DIGITÁLIS KULTÚRA
Menü
Kezdőlap
1. A terem rendje. Balesetvédelem.
I. A digitális eszközök használata
2-3. A számítógép. Perifériák.
4. Titkosírás
5. Betű és képrejtvények
6. Számológép használata. Alapműveletek.
7. Számolás táblázatos formában
8. Versenyszámolás
9. Adatokat kezelünk
II. Alkotás digitális eszközökkel
10. Paint rajzololóprogram - átméretezés, döntés
11. Tükrözés. Forgatás.
12. Szöveg beillesztése a rajzba
13. PowerPoint bemutatókészítő program
14. Mozgassuk az elemeket!
15. Képszerkesztés és bemutatókészítés
16. Wordpad program. Mozgatás. Másolás
17. Keresés. Csere. Felsorolás
18. Tabulátorok
19. Dátum, idő, rajz, kép beillesztése
20. Gyakorlás
21. Számonkérés
III. Információszerzés az e-Világban
22. Aki keres, talál
23. Tetszik a honlap?
24. Nézzünk körbe!
IV. Védekezés a digitális világ veszélyei ellen
25. A fele sem igaz!
26. Internetbiztonság
V. Robotika
27. Robotok szerepe, irányítása
28. Lépésről lépésre
29. Érzékelők használata. Elágazások.
30-31. Scratch Junior
32. LibreOffice Writer - Logo
33. Logomotion
34. Önálló feladatmegoldás
35-36. Komplex feladatmegoldás
Továbbiak
I. A digitális eszközök használata
Ide írhatsz...
Készítsd el weboldaladat ingyen!
Ez a weboldal a Webnode segítségével készült.
Készítsd el a sajátodat
ingyenesen még ma!
Kezdd el