30-31. Scratch Junior


  1. Program elindítása: ScratchJr
  2. Háttérkép választás (középen fent a kis képre kattintva)
  3. Szereplő választás (bal oldalt a + )
  4. Szereplő mögötti ecsetre kattintva módosítható a szereplő
  5. Feliratozás - ABC ikonnal
  6. Parancsok színek szerint blokkokba rendezve találhatók (6 blokk)
  7. Citromsárga blokkban levő paranccsal kezdjük a programozást
  8. Piros blokkban levő paranccsal zárjuk a programozást
  9. Kék blokkban vannak a mozgásos parancsok
  10. Zöld blokkban a hang
  11. Narancssárga blokkban az ismétlés, ha valamit többször akarunk végrehajtani
  12. Lila blokkból tudunk szövegbuborékot választani, egyre növekvő méretű szereplőt stb.



Készítette: Fejes Ildikó
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el